Bir yıl öncesinde kürtaj oldum kalp durmasından ,sonrasında bir yılı geçkin gebelik oluşmadı.15 gün önce ameliyata miyom alınacak diye girdim ,miyom riskli yerdeydi alamamışlar fakat rahimde yapışma varmış onu açtılar.Doktor gebelik bu yüzden de olmayabilir dedi.Artık çok yoruldum 10 aydır çalışmıyordum, baktım hamile kalamıyorum bir eğitim kurumunda öğretmen olarak işe başladım.Artık kafamdan iyce atmak istiyorum….Çok yoruldum. Sizce mantıklı mı davrandım?Şu an duygusalım.