Acemi_mom ben de 4 kilo aldım 20 haftalığım doktorum çok kilo almışsın dedi bayağı üzülmüştüm oysa ki hep aynı şekilde yiyordum .. bu içimde bir yara zaten gebelikten önce de kilo almaya başlamıştım. Hayatımın en kilolı zamanlarını geçiriyordum tadına varamadan gebe kaldım kontrolde tutmay çalışıyorum kendimi