Kizlar bizim durumda olan varmi?40hafta oldu bebek daha gelmek istemiyor qaliba 😑 basi asagi ama kanala inmedi 39haftada doktor parmaklada kontrol etdi canim cok yandi ama drdi bebek inmemis 😑 bekliyoz bekledikce normal dohumdan dahada korkmaya basliyor gibiyim.3gundu buyul abdeste sik sik gidiyorum vajinamda sanki bazen airlik oluyor dusecek gibi bazen bebek bagirsaklami cok basiyor ari veriyo bana ama ne bir nisan felan hic bisey yok daha😑😑