Nisaftthl bende 30 haftalıgım
-Beşigini
-Bebek arabası ve puset
-bebegge nevresım takımı
-1 tane hastane cıkışı 10 lu
-7 tane zıbın
-elbıselerını aldım yaz cocugu olucak nolur nolmaz dıye alt ust aldım yazlık
-10 tane atlet aldım cıtcıtlı
-battanıyesını aldım
-yeleklerı oruldu
-müzlün örtüsü aldım 4 tane
-agız sılme bezlerı aldım
-puset takımının ortusu ve mınderını aldım
-yastık ve yorganını aldım
-ıslak mendılınıde unı baby aldım
-camaşırlarını yıkamaya duru granurmatık aldım bebekler ıcın
sadece ben kalmışım😅 bebegın hazırlıkları az cok hazır