Seyhann0606 Ben devlete gidiyorum suan 20 haftalık gebeyim ama hergangi problemle karşılasmadim doktorlar gayet iyi hemsireler gayet iyi ki doktorum telefon numarasını bile verdi acil bisey oldugunda ulaş diye devleti bu kadar tuhaf gormeniz kotulemeniz ne bileyim hoş degil ki saglikli gebelik yasadigin icin soylemedim detayliyi dedi istersen yaparim dedi cuma gidicem randevu alcam ozle gitmeyede gücüm var ama ben devleti tercih ediyorum şans meselesi sanirim belki sizi iyileri denk gelmemistir o konuda bisey diyemem tabiki 😊