Yasemin3457 bünye meselesi bence canım. Görümcem genel anestezi ile sezaryen doğum yaptı ve nerdeyse doğum yaptığı günden itibaren hiç oturmadı hep hareket halindeydi hemen toparladı. Ama bi arkadaşım normal doğum yaptı ki herkes normal doğumda çabuk toparlıyor kız 3-4 gün yattı dikişlerinden. Epidural için daha iyi diyorlar ama dediğim gibi bünye meselesi tamamen