gzmdnz35 Bir-melek-annesi henüz bir hastane gitmedim geldim İzmir e araştırıyorum bende durayım burda belki fikir veren olur 😍🙈
kubrakama Bir-melek-annesi ben ilk gebeligimde gittim inanilmaz güzel bir doktor ve güzel bir dogum yaptim.doktorum aysel hanimdi cok sevecen dogum icin pozitif enerji veren bir doktordu.
Degisken Bir-melek-annesi kararaş iyi hoşda devlet hastanesi gibi kalabalık ve bekliyorsun. O yüzden tercih etmezdim. Ama egepol gibi nöbet sistemi ile çalışmıyorlar dr un kimse o giriyor doğumuna .o yönden gidilebilir.
Bir-melek-annesi gzmdnz35 olur tabi. Karataş güzel. Benim 2. Hamileliğim. 1. De memnun kaldım. Tavsiye ederim.😊
Demode Bir-melek-annesi şuan bende karataşa gidiyorum doktorumu çok eskiden beri tanıyorum fakat hastaneye geçen ilkkez gittim googlede araştırdığımda pek iyi değil yazıyordu o yüzden tercih etmemiştim fakat doktor ağır bastı 🙈🙃
Bir-melek-annesi Degisken şuan pandemi sebebiyle pek bekletmiyorlar. Geçen 5 dk bekledik hemen aldılar. Randevulu olunca çok sorun yok.Egepol dediğin gibi biraz sıkıntılı. Doğumuna kendi dr ’unun denk gelmesi şans işi.