Pnr22 Eylul2018 ben 3. Ayda başladım aşırı kusmam oluyo çok kilo kaybı yaşadım 38. Haftamdayim halen kullaniyorum doktorum zararının olmadığını söyledi 😊
Oznur1_23 Esraugur2310 ben 12 deyim biraz azaldı ama hala var bende protein kaçağı var ondan yatmıştım hastanede
Dmlyldz Btm571 salatalık 👍 kesin çözüm bence. Hem de sağlıklı su ihtiyacımızı da karışlıyor fazlasıyla . Benim de ilk dönemlerde olmuştu ve salatalık kurtarıcım oldu. Bi denemenizi öneririm hatta ben yanında galeta falan da yiyordum midemi bastırsın diye.
Mutlu67 Btm571 ben 14 haftaya kadar kustum cok halsiz agir bir donem gecirdiim simdi iyiym cok sukur nanali sakiz tek kurdaricim di