Mutlaka alınması gerekiyor bebiş küçük olduğu için göğse yaklaştırma açısından. Zaten yavaş emiyo arada uyuyakalıyo vs 20-25 dk ortalama ama bazen 50 dk emdiği oluyordu kucakta tutarak emzirmek imkansız kızlar normal yastıkla da rahat olmaz ben almıştım Hep kullandım küçükken. Sonra da destekli oturturken kullanırsınız hem