Ebru-isil Hsynry sanırım dikişlerle alakalı bende 3-4 tane kendinden eriyen dikiş vardı çabuk iyileşti bir sıkıntı yok şimdilik.Toparlanması için kegel egzersizleri yapılabilir.
Anne71 Hsynry bende 2 hafta oldu normal doğum yapalı iç dış dikişlerim hemşirenin dediğine göre 30 civarı 40 ım ciksada ilişki yasamajtan çok korkuyorum çok aciycak gibime geliyor banyoda ayna karşısında pansunan yapıyorum orayi gördüğüm için tırsıyorum 😔
Melisguneer Hsynry ben 3 Sene önce normal Doğum yaptım canım acısı 1 ayda geçiyor tam olarak ama genişliyor baya toplamda 1 senede kendine geliyormuş sıkılaşarak gerçektende öyle oldu 1 senede topladı kendini
Bebebebe canım ben bir ayda toparladım. kırktan sonra da ilişki yaşadığımızda hiç acı hissetmedim eşime sorduğumdada bi fark yok aynı demişti bana.