Kızlar merhaba ben 32. Haftada çalışabilir raporu aldım cts günüydü doktorumun asistanı 5 hafta sonra yine cts günü gel 37. Haftada çalışamaz raporu almak için dedi ama ben cts değilde pzt gidip rapor alsam 37+3 olcak sice sorun olurmu sizler nasıl yaptınız?