35ebrar35 Canım benim ilk hamileliğimde hiç sorun yoktu. Hamilelikten sonra rahimdeki damarların çok genişlemiş dedi dr. Nadirende ilişki sırasında ağrı yapıyordu. Şimdi 2. Ye hamileyim. Zor geçebilir dedi dr. Ağrın olabilir dedi çocuk büyüdükçe. Acaba yatar mıyım ? Kaç haftalık hamilesin?