Merve-97 Kızlar yeni katıldım aranıza Ankarada yasıyorum 12+4 gunluk ikinci bebegıme hamileyim doktor cınsıyet sordugumuzsa söyleyım mı dedi bizde evet diyince yüzde 70 kız dedi degısır mı sizce ozel bir hastaneye gidiyorum ınsalalh degısmez 😁💕
Bgmky Merve-97 benim doktorumda 12 +0 da erkeğe benziyor ufak bi çıkıntısı var dedi. Ama daha çok erken dedi sonra da. Değişirmi acaba bende merak ediyorum
Bernaismet Merve-97 canım bana 10. Haftada yuzde doksan dedı 13.haftada yuzdeyuz dedı hıc yanılmadı ılk bebegımde 7 haftalıkken tahmın ettı ve hıc yanılmadı:)bazen yanılmayabılıyorlar yınede gonlundekı neyse o olsun ınsallah☺️
Merve-97 Knm89 hayırlısı gonlunuzdekı olsun ınsalalh 🤲 bende yanılmasın istiyorum ınsalalh Allah gonlumuze gore versın
Merve-97 Bernaismet bir oglum var tabıkı hayırlı saglıklı olsun ama insan biri olunca dgerını gönlünden gecırıyor 🤲❤️