Ben 25 haftalıkken doktora gittiğimde plesentama özellikle baktılar bi sıkıntı yoktu 27 haftalıkken şiddetli ağrıdan kaynaklı hastaneye gittim bebeğin eşi önde biraz dedi bu mümkün mü, yani başka bi doktora sorduğumda rahim büyüdükçe bebeğin eşi aşağı değil yukarı çıkar diyo