Ben şimdiden 6.ayda heyecanla beklememe ramen bi yandan da içimden çıkmasını istemiyorum son günlerin duygusallığında çok normal 😊 hiçbirinden korkmayın Allahım onun yolunu öyle bi açar ki hangi türlü olursa olsun güzelce gelir, kucağınıza alınca zaten tüm acıları unutursunuz hiç korkmayın korkunun başlaması demek biteceğinin habercisidir inşallah kolayca geçsin doğumunuz sağlıkla kavuşun bebişinize🤗