Selam kızlar ben yeni hamile olduğumu öğrendim ve epilepsi hastasıyım şuan son adetime gore 5+3 günlük henuz doktora da gitmedim ayın 2 ne randevu aldım doktora gittigim zaman nerdeyse 6 haftalık olucak 6 haftalıkken kese oluşmuş oluyo mu nasıl oluyo ve 2 bebeğimm oğlumla nerdeyse 4 yaşında olucak beni bi aydınlatır mısınız..😊 inş herkes sağ salim kucaklarımıza almayı nasip eder…