Içim rahatladı açıkçası kime sorduysam hissetmedik dediler ben de buraya yazdım bir de bisi peki bebek hareketleriniz nasıl benim kız Karnımda bi hareketler yapiyo hissediyorum ama hiç canimi acitacak kadar kuvvetli tekmeler hissetmedim yani hareketler nasil olmali acaba siddeti falan onemli mi yoksa sadece kucuk kucuk de olsa kipirtilar da olsa yeterli mi of cok kafaya takiyorum galiba pimpirikli oldum iyice doğuma da az kaldı iyice heycan yaptım sizde hareket durumları nasıl arkadaşlar