Cinarinannesi_ Kizlar 35. Haftamda doktora gittigimde bebegim 2830 gramdi fakat plesentamin kireclenmeye yaslanmaya basladigini soylemisti 2 haftadir aklim bebegimde gelisimi nasildir diye sizce normal midir 😞 cuma gunu kontrolum var 37+2 olcaz
berfunya Cinarinannesi_ sizi endişelendirmek istemem ama ben bu sebeple ve ayrıla bir boğum kordon dolanmalı nedeniyle 34 haftada doğum yaptım.. bebek 1980 gr doğdu..çok şükür sağlıklı şimdi.. doktorunuz takip edecektir endişe etmeyin..
Beyza211 Cinarinannesi_ canım bende aynı durumu yaşadım 34. Haftamda malesef sigara kullandığım için kireçleme başlamıştı ve suyunu da azalttıgını söyledi doktorum şuan 36+4 olduk ve bebegim 3.164 gram çok şükür bi sıkıntı yok başı aşagıda dogumum yakın dedi doktorum hayırlısıyla alırız kucagımıza inş ama kendini korkutup yıpratma asla 🙏💐
Cinarinannesi_ berfunya aklim hep bebegimde benimde cuma olsa gitsem de gorsem insallah iyidir siz erken dogum yapmissiniz ama kilosu iyiymis simdi nasilsiniz
berfunya Cinarinannesi_ şimdi 3 yaşında kızım. Şimdi 2.ye hamileyim doktor yine olabilir dedi en baştan.Sizin öyle bi durum olsa bile kilosu da iyi küveze bile girmez endişelenmeyin. Plasenta yaşlanınca bile 5 hafta idare edebiliyormuş bir yerde okumuştum.
Cinarinannesi_ Beyza211 suyumda azalma yoktu oyle bisey demedi sadece kireclenme baslamis normal dedi okadar ama tedirgin oldum tesekkur ederim yine de ☺️ Sizin bebeginiz kireclenmeden sonra kilo almismiydi
Beyza211 Cinarinannesi_ tabii aldı canım ama ben beslenme me daha özen gösterdim kireçlenme var dedikten sonra doktorum saglıkla alırsın inşallah kucagına yıpratma kendini💐🙏