Kızlar 17 haftalık hamileyim karnıma bir anda ağrı giriyor bir iki dk sürüyor geçiyor sonra karnımın sağ tarafına geçiyor yine aynıları oluyor sanki içerden baskı oluşuyor gibi karnım çok sertleşiyor bir anda iyice şişiyor sonra geri geçiyor doktoru aradım ameliyata girmiş daha dönmedi de normal mi bebekmi içerden baskı yapıyor yardımcı olun lütfen