Merhaba dogum yapan anneler veya yakinlari. Bu korona suresinde pandemi sartlarinda dogum yaparken hastanelerde alinan ne gibi onlemlerle karsilastiniz? Mesela ziyaretci kabul ediliyor mu ? Ya da bir kisitlama mi soz konusu? Veya refakatci olarak bir kisi mi kaliyor? Tecrubelerinizi bekliyorum. Belki benim gibi merak edenler vardir.