SevDin yani cerrah tehlikeli durumlari ve dikkat edilmesi gereken noktalari zaten bildircektir. Esim yaptiralim diyo ama ben en ufak bir aglamasini bile ona baglarim diye korkuyorum. Ote yandan saglik acisindan artilari da cok. Iyilesme sureci daha hizli, kanama riski cok dusuk. Bunlar internetten edindigim bilgiler tabi. Detayi doktorlardan ogrenicem. 35.haftadayim dogum korkusu yetmedi bi de bunu soktu kafama esim sagolsun 😊