Ebrgnclk Merhabalar hepinize 🌸 13 haftalık hamileyim sürekli içimde endişe oluyor, acaba bebeğim iyi mi bir sıkıntı var mı, göbeğimden şişlik yok, hareketlerini çok hissetmiyorum diye çok korkuyorum. Sizler de de oluyor mu ya da oldu mu? 🥰
Melisasbasi Daha cok minikk normaldir bende de merak oluyordu :) 20. Haftaya kadar hareket hissetmedim 6. Aya kadar karnim da hic çıkmamıştı 😂 sonrasi fena ama Allah yardımcımız olsun
Ebrgnclk Melisasbasi o zaman her anne adayının başından geçen endişeli süreçler bunlar 🥰 kesinlikle, allah yardımcımız olsun 🙏🙏✨