Merhabalar, 28+4 haftalik hamileyim çalışıyorum işim habire market gezmek ve reyon yapmak yani sureklo ayakta efor gerektiren bir işteyim son zamanlarda belimde ağrı oluyordur ama dayanilacak gibi fakat şuan baya iki adim.atamayacak durumdayim aşırı şiddetli bir bacak bel agrim var ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ağlayacağım artık multivitamin ve magnezyum potasyum kullanıyorum ama geçmiyor neden olabilir bilgisi olan var mi anneler :(