Merhabaaa canım bende kayseride tekden hastanesine gidiyorum gülcan özgün yazıcı yaa yani tam anlamıyla mükemmel diyemem çünki sana sebeb olmak istemem baya hastası var herkes memmun ama tercih senin muayne 130 ama sendika indirimi varsa dahada düşüyor ücret doğumu bilmiyorum sormadım ☺️