Dilan-acr htcmuhammed bol bol haşlanmış yumurta sanırım o yaradı :) sevmiyordum yeni yeni yemeye başladım son 1 Aydır :)
htcmuhammed Dilan-acr bende hic bu zamana kdr yiyemiyordum bi kac haftadr bazen yiyrm Hergun bende tuketmeye calisyim 😊 Tskr edrm hayırlı dogumlar 😍
Yesimornek34 Deletedmom411 demir ilacı maltofer, vitamin için regenesis ,kalsiyum magnezyum içinde velbon
Makbus Kızlar bizde 28, haftalığiz .kızım olacak inşallah çoğu kişinin de kız gibi 🤗 kontrollere kaç günde gidiyorsunuz?
Yesimornek34 Makbus pazartesi günü gitmiştim haftaya çarşamba yine çağırdı şimdiye kadar genelde ayda bir gittim
Makbus Yesimornek34 bende ayda bir gittim. Üç haftada çağırıyor artık. Nst girdim hatta geçen hafta.bebegim aşağı da imiş çok üzüldüm. Zaten sancılarım vardı. Yürüyüş yapıyordum günde bir saat felan yasakladı doktor.dua edin kızlar inşallah birşey olmaz sağ salim alırım bebeğimi kucağıma. Vaktinden doğar inşallah