18Ekim Merhaba hanımlar 23+4 günlük hamileyim bugüne kadar hiç lekelenmem olmadı bugün biraz kasıklarımda ağrım vardı ve sonrasında kahverengi kırmızı arası akıntım oldu bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Ama akıntı ilk defa olunca korktum böyle bir durum başına gelen var mı
Busu 18Ekim siz gene de dikkat edin hamilelikte kahverengi leke iyi denilmiyor doktorlardan bende de olmuştu doktor çok dikkat et o geliyorsa eğer dinlenmen lazım demektir dedi ve sakın iş yapma sürekli istirahat dedi lekenme iyi değil l
Dh52 18Ekim 20+2 yim en başından beri kanamam var doktora tabiki danış ama kahverengi akıntı korkulacak bişey değil daha önce içerde olan kanama kahverengi olarak geliyor diye biliyorum kırmızı renk olursa hiç ihmal etme
Mervedemirox Bende 22 haftalık hamileyim, benimde geldi bugün kahverengi akıntı, demir ilacı ve hormonlar bazen yapabiliyormus , ilk gördüğümde çok telaslanmistim , hemen USG de baktık herşey normaldi herhangi bi sıkıntı yoktu
18Ekim Mervedemirox benimde ilk defa olunca çok telaşlandım ama sakin kalmak gerekiyormuş. hareketlerini hissediyorum çok şükür o içimi rahatlatıyor
18Ekim Busu bir kaç gündür zaten hiç iş yapmadım hep dinleniyordum. Doktoruma ulaştım oda yorgunluk ve ya cinsel temas varsa olabilir dedi ikiside olmadı. Progestanı 3 tane içmemi söyledi öyle yapıcam bakalım inşallah birşey olmaz 🤲🏻
18Ekim Dh52 benim bu zamana kadar hiç olmadı ilk olunca çok korkuttu. Doktoruma danıştım progestanı 3 tane içmemi ve yarına kadar beklememi söyledi devam ederse gel dedi inşallah devam etmez