Bende bgun özlem karabay diye bi doktora gittim okadar kötü davrandiki zaten şuan 36 haftaligim zor nefes alıyorum bide maske takıyorsun bna dediki sen böyle nefes aldihin için bna korona bulaşabilir dedi bnde maske var nasıl bulasicak ki bide bn kapaliyim diye soru sormadan hcbsey söylemedi benden önceki hastası açıktı ve onla baya bi ilgilendi herseyi anlattı cidden çok zoruma gitti bide doğru düzgün ultrasonda bakmadi bile hc memnun kalmadım 😣