DuyguY bende bu sancı nasıl bişey diyip duryodum ilk gebeliğim herkez sancın olunca duramazsın diodu benim 8 haziran başladı sancılar adet agrısı gibi bele kasıga vuruyodu 10 dkkada bi vurup geçiyo vurup geçiyo 9 haziran sabaha kadar anca dayandım sonra zaten wcde kan gördüm iç çamaşırımda apar topar gittik 3 saatte dogurdum geldim anlarsın sancını yani bende anlamam dogumum başlar evde die çok korkardım ama anlıyı insan 😊