Hayırlı akşamlar güzel annişler.😇
öncelikle Rabbim hepimize bebişlerimizi sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah, bekleyişlerimizin sonu huzura çıksın.🙏
Benim size sormak istediğim husus; 34 haftalığım bugün kontrole gittim doktorumun bebeğimin suyu,hareketleri vs herşeyin nolmal olduğunu söyledi. İnce uzun bir bebek olacak 2.242kilo 46cm boyu dedi. Kilo olarak biraz az gibi 2.350 civarı olması gerekirdi dedi. Oysa şimdiye kadar gittiğimde iki hafta önden ya da bir hafta önden gidiyordu. Doktora da söyledim. Oda artık doğum yaklaştılça genetik özellikler ağır basıyor falan dedi. On gün sonra kontrole çağırdı ve bu süreçte sabahtan akşama kadar hareketlerini say 15 kere hareket etmesi lazım dedi. Size sormak istediğim benimle haftası yakın olanlarınızın bebişlerinin kilosu nedir haftası benden ileri olanların da böyle bir durumla karşılaşıp sonra normal seyrine döndü mü? Bunu merak ediyorum. Biraz evhamlı biriyim o yüzden size yazmadan edemedim☺️ Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.