MS_Bebek25 Kızlarrr bi fikir alim sizden ben gecikmeli adet görüyodum devamlı 45 günde bir -40 günde bir gibi bazen daha uzun bazen daha kısa .. beni son adet tarihime göre gebelik hesaplamam yanlış çıkmazmı sizce ? Saçmalıyormuyum yoksa 😆😆
MiniKaya MS_Bebek25 çıkabilir canım benimde öyleydi sürekli düzensiz adet görüyodm hatta son iki ay hiç olmadım gibiydi doktorum sordu bende olmam gereken zamanı söyledim fakat düzensiz olduğunuda söyledim oda ultrosondan bebeşimize bakalım ona göre onaylayalım dedi ben 25 şubat olarak söylemiştim doktorum 20 şubatla uyumlu olduğunu söyledi öyle devam ediyoruz 😀
atescan27 MS_Bebek25 cnm ben en son ocak ayında adet oldum Şubat sonu kalmışım bebeğin olculerinden buluyo doktor 😄
DuhaninAnnesi MS_Bebek25 ben son zamanlarda düzensizlik yaşamaya başlamıştım 38 42 derken en son 49u buldu dongum baktım bunla baş edemiyorum ovulasyon kullandım 34.gün yum gördüm 15 gün sonra da hamile kaldığımı öğrendim 🤭 son adet tarihimle hamileliğim arasında tam 3 hafta var normal bir döngüye göre 🤭 ultrasonda belli oluyor zaten o 😊
MS_Bebek25 MiniKaya saol canım teşekkr ederim benimde adet tarihime göre 6 haftalık gebeyim ama kese okadar küçük ki daha benak yok geriden geliyo olabilirsin dedi doktorum bende söylemeyi unuttum adet düzensizliğimi o yüzden belki de geriden geliyodur diye düşündüm
MiniKaya MS_Bebek25 olabilir canım onuda pek takma boşver ben ikili test için başka doktora gitmiştim 13. Haftamdı bana dedi bebeğin geriden geliyo 12. Haftayla uyumlu sonucumu bi hafta sonra aldım doktoruma gittim iyi çıkmıştı şükür 🤲🏼 Doktoruma bu durumu söyledim herşey yolunda bebeğin haftasıyla uyumlu hatta şuan iki gün önde bile dedi ❤️ Sürekli değişen bir durum o anlıyacağın
MiniKaya MS_Bebek25 stres yapma canım kendine 🤲🏼 Bende 5 haftalıkken kan testi verdim 7. Haftamda kese görüldü kalp atışı duyuldu kiminin alttan muayenede görülüyo herkeste farklı olabiliyor