Fatmafatma ben genel istedim doğumdan sonra bacakşarımı hissetmemek beni çok yorardı çünkü iz kalmadı ben de aynı gün ayaklanıyorsunuz zaten merak etmeyin ben ilk andan itibaren bebeğimle kendim ilgilenebildim mesela biraz da metanetli olmak gerekiyor açıkçası ağrım var diyip yatmayacaksınız her fırsatta kalkıp yürürsebiz çabuk toparlarsınız zaten en fazla 1 hafta sonra hiç birşeyiniz kalmıyor düşünün ben 1 hafta sonra kayınvalidemi yolladım evine kendim kaldım her işimi de yaptım korkulduğu kadar zor değil merak etmeyin ki benim de ilk doğumumdı ve tamamen normale odaklanmıştım ama 41. Haftada zorunlu sezeryana alındım ilk 3 gün ağrınız olur sonra geçer hastanede zaten ağrı kesici yapıyorlar isterseniz ben istememiştim süte geçer bebeği etkiler diye ama etkilemiyormuş spnradan öğrendim ona rağmen dayanabileceğim bi ağrıydı adet sancısı gibi düşünün kesi yeri de normal bir yara gibi acıyor işte ilk ayağa kalkmak zor ondan sonrası kolay onda da size hemşireler yardım ediyor zaten