Kızlar iyi akşamlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik biz 31+3 olduk size birşey soracağım benim oğlumun kafası haftasına göre biraz büyük yani doktorum bebişin 2hafta önden gittiğini 33haftalik ile uyumlu olduğunu söyledi şimdi şöyle bir sorunum var bı kaç gündür oturken sürekli göğüsumun altına acayip bir şekilde batma oluyor nefes alamıyorum nerdeyse ağrı sancı filan olmayinca doktora da gitmek istemiyorum şu zamanda mesaj attım doktoruma bebiş dönüyor olabilir bide büyük bı Bebek bundan dolayı olabilir dedi mümkünse oturma dedi çok ama bende şimdi oturmak zorundayim sınavlarım var üniversite son sınıf öğrencisiyim mecburum yani valla sizde de böyle bir sorun var mı merak ediyorum