Seyma-Tek vala ben 1 tane 10 lu bir tane 5 li hastane çıkışı aldım 2 tane tulum 1 tane takım tek aldım 1 takım tek almamın nedeni ise 2 alt ayrı 2 üst ayrı aldm ama hava çok sıcak olduğu için zıbınlara yoğunluk verdim yani hem de çok uygunlardı kelebekli zıbın vardı görmüşsündr çok hoşuma gitmişti 4 tane aldm 2 pembe 2 beyaz🤣😅🙈 7-8 zıbın aldm yazın tek zıbın giyer diye havalar malum alev gibi sende pek alma 1 tane 10 lu 1 tane 5 li al çünkü ikisini de hastane çantana koymalısn tulumlar da penye olunca serin oluyo🥰 ve ben hepsini 0-3 ay aldm çünkü annem alacaktı bebiş için ona da 3-6 ay al dedim o yüzden o 3-6 ay aldı ben 0-3 ay