Güzel anneler merhaba öncelikle Geçtiğimiz günlerde buranın müptelası olmuş asla burdan çıkamıyordum doğum hikayeleri belirtiler vs takmıştım. Şimdi hikayesi olanlardanım 🥰 gelelim o hikayeye..
öncekikle bu benim 2. Bebeğim ilkini epidural normal doğumla prenses gibi doğurmuştum. O yüzden hiç korkmuyordum doğumdan. 36. Haftadan beri belirti bekliyordum doktor suyun azalmış demişti geldik 37+4 de kontrol gününe ve tamamen bebeğin suyu bitmiş ve hiç kilo olmamıştı oğlum 2900 de kalmıştı doktor vajinal muayene yaptı ve 3 cm açıklığım olduğunu beklemenin bebeğe zararı olabileceğini söyleyerek bugün sabah 6 ya yatış verdi gidip evde duşa falan girdim pilates topunda hareketler yaptım sonra yatıp uyudum. Sabah geldiğimde açıklık 4 cm’yi bulmuştu ve yine epidural istediğimi söyledim. Sancım yoktu suni sancı vererek sancımı bi süre takip ettikten sonra epidural yapıldı fakat bu sefer acı hissim tamamen gitmemişti hala muayeneleri hissediyordum birazda olsa. Tekrar kontrol yapıldı ve 6-7 cm dendi. Doktorumla biraz egzersiz yaptıktan sonra 8-9 cm de doğumu başlattılar ama benim canım çok yanıyordu kızımda epiduralin etkisiyle hiç hissetmediğim doğum sancı ve acıyı bu bebeğimde fazlasıyla hissettim ıkınamadım bu sebeple çok canım yandı ki kesi ve dikiş olmadan doğumum olacakken ben yapamıyorum diye can havliyle biraz bağırıp ağladım. Ebenin karnıma bastırmasıyla zorlayarak çıktı bebeğim ama ıkınmayı yapamadığım için yine de yırtılmam oldu ve 4 dikiş atıldı içten. 3. Çocuğu bile yaparım derken bu sefer gerçekten korktum sizide korkutmak istemem ama sanırım benim acı eşiğim fazlasıyla düşük. Oğlum 2850 gr olarak doğdu birazcık ufak duruyor ☺️ Ama çok şükür iyiyiz daha da iyi olacağız hepinize kolay doğumlar diliyorum rabbim analığı boşuna böyle kutsal yapmamış hepinizin rabbim yardımcısı olsun 🥰🥰❤️