Reynizz Arkadaşlar 36 haftalığın içindeyim idrar yolu enfeksiyonu oldum kusuyorum ve biraz ateşim var doktoru aradım antibiyotik ve vajinadan fitil vermiş bebeğe bi sakıncası olur mu çok korkuyorum