Gulcan_89 siz başı aşağıda diyince bebeği dönen herkes üstüne alınmış 😂😂 Arkadaşlar bebeğin dönmesi ile başının aşağıda olması başka şeyler. Ben de 32+6 yım, bebeğim dönmüş durumda. Ama başı aşağıda (doğum kanalına yaslanmış) olmadığı için erken doğum riskim yok, nst’de sancım çıkmıyor 😅 Evde bol bol dinlenin, çok eğilip kalkıp kendinizi zorlamayın ki bebek iyice aşağı inmesin. İnşallah sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız 😊🙏🏼