Kızlar iştah iyi ama aklınızda olsn benim de aşırı iştahım vardı aylık Kan kontrolünde TSH yüksek çıktı tiroid yani ve bu çok fazla iştaha sebep oluyormuş devamlı açmışsın gibi ama değilsin aslında dahiliye drum acıkladı bunu. 28 haftamda ilaç kullanmaya başladım şükür kesildi artık yediğim önümde milletin tabağına dadanıyodm öyle bir iştahtı 😀 şimdi normal düzen hatta biraz kapattı diyebilirim hiç bişe canım istemiyor