Kendine ic camasiri, normal dogumsa tek pijama takimi bana yetmisti. Terlik corap almalisin ayaklarin usumemeli. Kanama icin ped yada hasta bezi alabilirsin ( bana hastaneden hasta bezi vermislerdi) Hastaneden cikarken giymen icin rahat kiyafetler alabilirsin. Bebek icin hastane cikisi disinda bir takim daha alabilirsin. İki atlet zibin, iki uzun kollu zibin, iki alt, eldiven, corap, sapka, battaniye, bolca bebek bezi. Ayriyetten makyaj malzemelerin kisisel bakim malzemelerin, sarj aletin. Aklima gelenler bunlar daha fazlasi mutlaka vardir 😐😀