mlsmrtgl doktorum yeme demişdi karnım çok götü ağrıdı başım döndü kendimi çok ama çok kötü hiss etdim midem bulandı o yüzden yazdım sizlere sordum ama görüyorum bazıları kendini beyenmiş gibi “ bu soruyu boş yere soruolar” yazmış.. Allah aşkına zarra kadar insafınız olsun ya ben her gün burdayım ama çok soru sormam bir şey acil olduğunda sorarım sapolsunlar her kesde yardım ediyor