Egemen16 Bugün post açmıştım suyum geliyor diye doktorumu aradım gel bakalım dedi hastaneye geldik 2 cm açıklık var ve suyum gelmeye devam ediyor yatışım yapıldı kızlar dua edin sağlıkla alayım kucağıma
semdem1 Egemen16 sağlıkla gelsin minik ❤️ Sana bolca güç diliyorum, rabbim yardımcın olsun. Darısı bizlere inşallah 39+5 bekliyoruz 😪
Egemen16 Allah razı olsun hepinizden 37+3üm 1 hafta önden gidiyordu bebeğim zaten şuan 4 cm olmuş ve suni Sancı ile destekliyorlar epidural taktılar bekliyoruz bakalım