Silalaylom1 bir kez sağlık ocağına gebe dosyanız açıldıysa mecburen sizi arayıp takip etmek istiyorlar. Bir yakınımda sağlık ocağında gebe hemşiresi olduğu için biliyorum. Gebe takipleri, aşıları, kontrolleri yapılmadığında bildiğim kadarıyla nedeni ile ilgili doktor da hemşireler de bir üst yerlere rapor vermek zorundalar bu nedenle de aksatmadan arıyorlar.