Merhaba Haziran’ın başında hamilelik testim silik çıkmıştı 2-3 sonra pembe pembe lekelenmem oldu ve git gide çoğaldı doktora gittik tutunamamış vücut atmış dedi. Folikasit kullanıyorum şuan karnımın içinde pıt pıt gibi bişeyler atıyor bazen başım dönüyor psikolojik etkilenmiş olabilir miyim ? 5 gün var regli olmama bekliyorum bana da dua edin 4 aylık evliyim 🙄🙄