EzgiYeilyurt Haftama yeni başladım. Çatal kemiğim ağrıyor bazen yürürken ve ayaktayken. Sebebi ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim. 😟
sche EzgiYeilyurt sona yaklaştıkça kemiklerimiz genişliyormuş canım dün ebe söyledi o yüzden kemik kasık ağrıları bu haftalarda normalmiş hastalık belirtisi değil dedi.
NeslihanPiaAbac EzgiYeilyurt merhaba, bebişin aşağıya doğru baskı yaptığı için olduğunu söyledi.Nstde sancı filan çıkmadı açılma vs de yokmuş.