Meriwa valla doktorum her seferinde normal olur o kadar diyor😂bana gece uykuları yok kovaya su koyuyorum o iyi geliyor.yatımca yine karıncalanma ve yanma başlıyor🙈bir an önce doğursamda kurtulsam diyorum ,doğuranlar doğumdan sonra geçiyor diyor ama bakalım🙈