Smyy06 evet canım ben 20 TL iken almıştım şimdi baya pahalılanmış indirime girse 2 tane daha alacağım ben çok memnunum göğüs uçlarımı da belli etmiyor sanki ama bende çok uçta yok belki o yüzdendir sizde nasıl olur bilemem ama bana rahat geldi en azından daraltmıyor kaplı sütyenler çocukla birlikte sıkıştırıp nefes aldırmıyordu resmen 😬