Kızlar bişey sorcam yaşayan varsa ve yazarsa çok mutlu olurum. 1 hafta önce yumurtlamam vardı.bugünde reglime 10 gün var.ama sanki adet olmuşum gibi kaç gündür adet sancısı gibi sancı vuruyor karnıma,kasıklarıma.özellikle sol tarafım.Hatta şuan öyle sancım var ki.sanki az önce adet olmuşum.sizde gebelik belirtisi böyle oldu mu erken kasılma,sancı.