Deletedmom272 Kizlar, saracoglunun sitesinden dut, andiz ve keciboynuzu pekmezi almistim. Her gun ucunden degil sadece birinden 1 kasik yemek istiyorum ama internette bazi sitelerde pekmez hamilelikte zararlidir yaziyor. Bilgisi olan var mi🙄
Tatlisannedilekk Deletedmom272 kansızlık var bende kan yapsın diye hergün aç karnına 1kaşık yiyorum, zararlı olduğunu ilk kez duydum
Sude_uzum01 Deletedmom272 canımm zararı yok ama bana doktor dediki şeker yapar dedi belki de ondan yazıyordur internetten.
Aynurr16 Deletedmom272 canım günde çok fazla şeker tüketen biri değilsen yani şeker sıkıntın yoksa tüketebilirsin sadece sütle birlikte tüketmeyin ikiside protein açısından çok zengin olduğu için emilimi azaltıyomuş ikisi
Aynurr16 Mom10 kalsiyum ve demir emilimini azaltıyor faydasız oluyor yani tek başına tüketmek daha yararlı 🌸
nil_sugra Deletedmom272 halt etmiş onlar. En güzel kan yapıcı şeydir kendisi. Ve bir hamilenin de en büyük ihtiyacı. Ekstra tavsiyem daha iyi verim alabilmek için pekmezi içine biraz limon sıkıp iç. Pekmez deki kan yapıcı madde c vitaminiyle işlev kazanır