Seymayldrm Kızlar şuan 13+4 deyiz 15. Haftamızda kontrolümüz var sizce cinsiyet öğrenebilir miyim ? Siz kaçıncı haftada öğrenmiştiniz?
bebegim_28 Seymayldrm bebişin keyfine bağlı gösterirse görebilirsiniz bizm ki 15 de göstermedi 17 de gösterdi 😊
Selinbugra Seymayldrm ben 12de öğrendim diğer bebeğimi 16da öğrenmiştim pozisyonu normalse sizde öğrenebilirsiniz☺️
Aynurr16 Seymayldrm ikili taramaya tok girdim 12. Haftada hareket çok etti %90 erkek dedi haftaya sonuç almaya gidince kesin erkek dedi 13 haftamda net öğrendim başka doktora gitmiştim oda erkek dedi harekete bağlı canım göstermesine bebişin