Zekiye_79 benim ailem acının bağrından kopmuş insanlar olmasına rağmen
ben hiç acı yiyebilen bir değilim. Ama gebelikte acı aşeriyorum. Çiğ köfteyi acı toz bibere banıp yemek en büyük zevkim. Çocuk istiyorsa zararı olmaz ve bir daha yiyemeyeceğim için bol bol yiyorum