Merhaba hanımlar 40+3 günlük hamileyim persembe gunu randevum var gecen persembe gittigimde hic bi acilma veya bebegin kanala girmemis oldugunu öğrendim doktorum perşembe gunu yatis yapip suni sanciyla dogumu baslatacagini söyledi aranizda suni sanciyla dogum yapan var mi varsa yardimci olabilir mi